MENÜ

1. A gépjárművédelmi rendszer minden elemét az adott gépjármű motorterébe építjük be.

2. Kizárólag olyan elektronikai pontokat szakítunk meg az indítás gátló funkció aktiválásához, amit csak a motortér kinyitása után lehetséges illegálisan inaktiválni. Fontos azt tudni, hogy így a tolvaj egy ellopásra kiszemelt gépkocsi motorterébe minden alkalommal be kell, hogy jusson! Ezért elengedhetetlen feltétel a motortérben történő elektronikai pontok megszakítása.

 

3.Ezek után a védelmi rendszerünk a gépjármű motorház tetejét belülről, elektro - mechanikusan elzárja a külvilág elől annak érdekében, hogy amikor be van élesítve a védelmi rendszer, ne lehessen kinyitni a gépkocsi motorház tetejét.

4.Természetesen ez még nem elég a biztonsághoz, mivel minden gépjármű rendelkezik olyan gyári hiányosságokkal, amiket szintén ki kell küszöbölni. Ez azt jelenti, hogy a gépháztető zárszerkezetét fém burkolattal vesszük körbe, ezenkívül a gépháztető nyitó bowdenjét egy fémszerkezetben rögzítjük. Így tudjuk elkerülni, hogy a tolvaj a gépháztetőt más illegális módon nyithassa ki.

 

Gyakorlatilag magát a gépjárművet is felhasználom annak érdekében, hogy sem a védelmi rendszerhez, sem pedig a motortérben elhelyezett, és a gépjármű működéséhez szükséges alkatrészekhez ne tudjon hozzáférni a tolvaj. Ennek köszönhetően hiába rendelkezik a tolvaj magas szintű felkészültséggel, hiába rendelkezik a gépjárművet illető típus ismerettel, vagy netán a gépjárművédelmi rendszer működési paramétereivel, ez számára mind hasztalan, mert egy dolgot nem tud megtenni. Nevezetesen nem tud a gépjárművédelemhez hozzáférni.

Ennek köszönhetően nem tudja a gépjárművédelmet hatástalanítani.


Aminek a végeredménye az, hogy:

az indítás gátló funkciónak köszönhetően:
   meggátoljuk az álló helyzetben történő lopásokat!

a rablás gátló funkciónak köszönhetően:
   meggátoljuk menet közben történő trükkös lopásokat és a rablásokat!

a hang és fényjelzést keltő riasztó funkciónak köszönhetően:
   értelmetlenné tesszük a feltörésből fakadó károkozásokat!


Ezenkívül értelmetlenné tesszük az emeléssel, és a vontatással történő lopási cselekményeket is!


Magyarán önerőből tesszük lophatatlanná a gépjárműveket!




Miért válik értelmetlenné a gépjármű feltörése?
Azért válik értelmetlenné a gépjármű feltörése abban az esetben, ha az fel van szerelve Pajzs Technológiával, mert a hang és fényjelzést keltő riasztó funkciót nem lehet hatástalanítani. Ennek következtében a tolvaj nem szívesen „dolgozik” egy olyan gépkocsiban, amelyik üvölt, villog és figyelemfelhívást végez. Persze, ha valaki ott hagyja a táskáját, vagy más egyéb értéket az ülésen, akkor nem biztos, hogy egy tolvaj azt nem fogja ellopni. De ha nem lát benne semmi, számára könnyen ellopható dolgot a gépkocsiban, akkor biztos, hogy meg sem kísérli a feltörést például egy beépített rádióért, telefonért, airbagért, stb.


Miért válik értelmetlenné a tréleres és a vontatásos lopási módszer?
Azért, mert a gépkocsi tolvaj a gépjárműveket szó szerint percek alatt tudja önerőből, azaz a saját motorjának a beindításával ellopni. Ennek oka a hiányos gépjárművédelem, a magas szintű felkészültség, és az adott gépjármű típus ismerete.

Ezenkívül ott van az is, hogy egy őt igazoltató rendőr elől menekülni nem tud, ami nagy kockázatot jelent a számára.

Gondoljunk bele logikusan! Miért lopjon a tolvaj trélerrel, ha erre nincsen szüksége? Ez számára értelmetlen, ebből fakadóan ezt a lopási módszert nem is alkalmazza.




Fontos tudni, hogy a gépjárművek motorháztetejének akár elektronikus, akár mechanikus úton történő lezárása, nem azonos a Pajzs Technológiával!


 

 

 

 

Hírek

  • A tolvajok mestere
    2009-09-16 00:30:52

    Mit ér a védelem a tolvaj szemében?

    Rakó Miklós értékelte a legismertebb lopásgátló eszközöket
    „Fejszenyél” — Egy mozdulattal eltöröm, gyakorlatilag haszontalan.
    Kampós kormányzár — Könnyedén leszerelhető a kormányt és a pedált összekötő kampós bot.
    Sárga „palacsintasütő” kormányzár — 2-3 percre van szükségem, hogy levarázsoljam a kormányról.
    Elektromos indításgátló, rejtett kapcsoló — Jó szem és finom kéz kell a hatástalanításához, amatőrök ellen véd. A rejtett kapcsolókat a motortérben a típusidegen, eltérő színű kábel buktatja le
    Váltózár, kódkártya, GPS — Némi biztonságot ezek közül csak a GPS nyomkövető rendszer ad, bár a hatástalanítás trükkjeit rajtam kívül más is ismeri. ”
Asztali nézet